Diensten.

Wij geloven dat ondernemers pas écht succesvol kunnen zijn als het hele verhaal klopt. Terwijl jij je richt op jouw core-business, helpen wij jouw je verhaal te completeren en uit te dragen: Één partner voor al jouw marketing en design vraagstukken.

Strategie.

Een (marketing) strategie voor jouw bedrijf is als het fundament voor je woning. Als je strategie goed is, staat je bedrijf als een huis. Zomaar in het wilde weg starten met advertenties, poster, flyers of het opzetten van een website, is als schieten met hagel. Misschien raak je iets, maar de kans is groot dat je mist.

Content Creatie.

Content is een verzamelnaam voor informatie en media, zoals teksten, foto’s, animaties en video’s. De tekst die je nu leest is content. De foto die op deze pagina staat is content. Alles is content. De heren geleerden zeiden jaren geleden al ‘content = king’, maar is dat wel zo? En als dat zo is, waarom is dat dan zo?

Design.

Wat goed is moet goed uitzien. Dat geldt ook voor jouw bedrijf. We zien gemiddeld 3000 reclame uitingen per dag. Design kan eraan bijdragen dat net jouw bedrijf boven de massa uitsteekt. Bovendien zorgt goed design voor herkenbaarheid en een professionele, betrouwbare uitstraling ván jouw bedrijf.

Website.

Geen website is geen optie. We zijn immers aangekomen in het derde decennium van de jaren 2000. Je moet online zichtbaar zijn. Daarbij is jouw website de spil binnen al jouw online en offline marketingactiviteiten. Tevens is het als een medewerker die áltijd aan ‘staat’. Laat jouw website vóór jou werken.

Marketing.

Het woord marketing is afgeleid van ‘Market’ en ‘Getting’. Met andere woorden ‘De markt naar jouw toe trekken (lees: veroveren)’. Maar wat is nu eigenlijk jouw markt? Wie is de doelgroep binnen deze markt? En hoe gaan we de markt ‘veroveren’. Marketing kent vele disciplines. Samen bouwen we aan de ideale (marketing)mix.

Data Insights.

Meten is weten. Waarschijnlijk het meest gehoorde cliché in de marketingwereld. Maar zoals voor vrijwel alle clichés geldt, komt het ergens vandaan en is het ergens op gebaseerd. Jouw bedrijf is geen filantropische instelling met een non-profit doelstelling. Je wilt omzet genereren… nee sterker nog… je wilt winst maken.

Vragen? We helpen je graag verder!