"Werken bij James Robinson moet voelen als werken in een speeltuin voor marketing en branding professionals. Plezier en creativiteit staan daarbij centraal. Zo willen we spelenderwijs richting Champions League niveau*."
* Daar zijn we overigens (nog) niet, maar onder het mom van 'een dag niet geleerd is een dag niet geleefd, doen we er alles aan om ons team, ons bedrijf, onze opdrachtgevers en onze dienstverlening iedere dag een beetje beter te maken.
Hoe we werken
Georganiseerde structuur. planningen. chaos!*
* En dat is ‘iets goeds’.
Bij James Robinson werken we op basis van functionele expertise en competenties in plaats van starre business units en accountmanagers. Iedereen heeft overzicht op het geheel, maar is gespecialiseerd in eigen taken. Geen managementlagen, maar direct contact tussen medewerker en klant, waardoor elke professional rechtstreeks samenwerkt met opdrachtgevers. We streven dagelijks naar verbetering, implementeren nieuwe processen op basis van behoeften en zijn waardegedreven. Klanttevredenheid staat voorop en een opdracht is pas af als de opdrachtgever tevreden is. Openheid en transparantie definiëren onze organisatie, waarin mensen het beste gedijen wanneer ze worden uitgedaagd in hun vaardigheden en plezier in het werk vinden. Deadlines zijn er, maar flexibiliteit is onmisbaar. Planningen zijn belangrijk, maar creativiteit is niet te forceren. Onze werkwijze is volledig gericht op de lange termijn samenwerkingen met onze opdrachtgevers. Groei is daarbij niet ons doel, maar een resultaat van onze drang naar continue verbetering, resultaatgedreven projecten en duurzaam werkgeverschap.
"Bij ons werken winnaars. Mensen die willen winnen voor onze opdrachtgevers, voor James Robinson én voor zichzelf."
Samenwerken
Op welke positie sta jij?
"Skills kun je aanleren, maar 'in ons team passen' niet. Het past of het past niet."
Voortdurend verbeteren
Leren is belangrijker dan factureren.
‘Hoe zou je het doen als het jouw eigen bedrijf was?’ We dagen onze medewerkers voortdurend uit om zichzelf deze vraag te stellen bij ieder project dat we voor onze opdrachtgevers mogen uitvoeren. Het gaat er niet om wat je wat je moet doen voor een opdracht, maar om wat je kunt doen.
"Skills kun je aanleren, maar 'in ons team passen' niet. Het past of het past niet."
Playground
Op welke positie sta jij?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.